Підручник
Математика 1 клас Рівкінд, Оляницька
http://pidruchniki.in.ua/matematika-1-klas-rivkind-olyanitska/
Математика 1 клас Богданович, Лишенко
http://pidruchniki.in.ua/matematika-1-klas-bogdanovich-lishenko-2/
Підручники можна використовувати на кожному уроці. Так як вони містить основний матеріал, який учні повинні засвоїти і на який вчитель повинен орієнтуватися при підготовці до уроку.
Презентація
Тема уроку: Число і цифра 1. Поняття «один — багато», «перший». Написання цифри 1
https://kopilkaurokov.ru/matematika/presentacii/priezientatsiia-6-do-uroku-matiematiki-u-1-klasi-chislo-i-tsifra-1-poniattia-odin-baghato-piershii-napisannia-tsifri-1
Лічба предметів Поняття «лівий – правий» Порівняння предметів за величиною «більший – менший»
https://www.youtube.com/watch?v=OP4pyuOkWh0
Використання відео на уроці сприяє вирішенню
https://kopilkaurokov.ru/matematika/presentacii/priezientatsiia-6-do-uroku-matiematiki-u-1-klasi-chislo-i-tsifra-1-poniattia-odin-baghato-piershii-napisannia-tsifri-1
Відеоматеріал
Лічба предметів Поняття «лівий – правий» Порівняння предметів за величиною «більший – менший»
https://www.youtube.com/watch?v=OP4pyuOkWh0
Використання відео на уроці сприяє вирішенню
наступних завдань:
-підвищення мотивації навчання;
-створення комфортного середовища навчання;
-сприяє інтенсифікації навчання;
-підвищує активність учнів;
-створює умови для самостійної роботи учнів.
Відеозапис треба ввести в зміст своєї роботи, пояснити дітям, з якою метою Ви збираєтеся показати його, що вони повинні усвідомити в процесі перегляду. Після закінчення демонстрації слід дізнатися, як клас сприйняв зміст відеозапису (про що він і як він пов'язаний з вашим завданням), тобто чи досягнута мета показу. А далі потрібно обов'язково пов'язати зміст відеозапису з тією подальшою роботою, яку Ви організуєте в класі. Іншими словами, відеозапис не повинен бути ізольованим моментом уроку (показ заради показу). Його зміст повинен працювати на Вашу методичну мету.
Завдання у клітинках сторінок зошита:
1. Зобразіть схематичний предмет способом копіювання із заданого зразка
2. Після виконання декількох схематичних зображень способом копіювання можна запропонувати самостійно створити схематичне зображення.
3. Графічні диктанти: під диктовку зобразити фігуру.
Диктант А:
Поставте олівець на крапку. 2 клітини праворуч, 2 клітини вниз, 1 клітинка праворуч, 1 клітинка вниз, 1 клітинка ліворуч, 2 клітинки вниз, 2 клітинки ліворуч, 2 клітинки вгору, 1 клітина ліворуч, 1 клітина вгору, 1 клітинка праворуч, 2 клітинки вгору.
Диктант Б:
Поставте олівець на крапку. Від крапки 2 вгору, 2 вправо, 2 вгору, 3 вправо, 2 вниз, 1 вправо, 1 вгору, 8 вправо, 2 вниз, 1 вліво, 1 вниз, 1 вправо, 1 вниз, 2 вліво, 1 вгору, 2 вліво, 1 вниз, 6 вліво, 1 вгору, 2 вліво, 1 вниз, 2 вліво, 1 вгору. Самостійно домалюйте колеса.
Всі ці вправи допоможуть вашій дитині орієнтуватися на сторінках зошита в клітинку, допоможуть розвитку дрібної моторики руки.
4. Цікаві завдання «Малюємо у клітинках»: продовжити рядок, правильно розміщуючи предмети у рядочку.
1. Зобразіть схематичний предмет способом копіювання із заданого зразка
2. Після виконання декількох схематичних зображень способом копіювання можна запропонувати самостійно створити схематичне зображення.
3. Графічні диктанти: під диктовку зобразити фігуру.
Диктант А:
Поставте олівець на крапку. 2 клітини праворуч, 2 клітини вниз, 1 клітинка праворуч, 1 клітинка вниз, 1 клітинка ліворуч, 2 клітинки вниз, 2 клітинки ліворуч, 2 клітинки вгору, 1 клітина ліворуч, 1 клітина вгору, 1 клітинка праворуч, 2 клітинки вгору.
Диктант Б:
Поставте олівець на крапку. Від крапки 2 вгору, 2 вправо, 2 вгору, 3 вправо, 2 вниз, 1 вправо, 1 вгору, 8 вправо, 2 вниз, 1 вліво, 1 вниз, 1 вправо, 1 вниз, 2 вліво, 1 вгору, 2 вліво, 1 вниз, 6 вліво, 1 вгору, 2 вліво, 1 вниз, 2 вліво, 1 вгору. Самостійно домалюйте колеса.
Всі ці вправи допоможуть вашій дитині орієнтуватися на сторінках зошита в клітинку, допоможуть розвитку дрібної моторики руки.
4. Цікаві завдання «Малюємо у клітинках»: продовжити рядок, правильно розміщуючи предмети у рядочку.
Немає коментарів:
Дописати коментар