Програмовий матеріал дочислового
періоду охоплює такі питання: властивості
й відношення предметів, взаємне їх розміщення, практичні вправи з групами
предметів. Опрацьовуючи ці теми, вчитель має сформувати в дітей уявлення
про колір, розміри, матеріал, з якого виготовлені предмети; розміщення їх на
площині і в просторі, відношення за довжиною, висотою, шириною тощо, порівняння
сукупностей предметів; уявлення про геометричні фігури — круг, трикутник,
чотирикутник.
Упродовж розгляду цього матеріалу учні повинні вчитися лічити в
межах 10. Під час проведення перших уроків математики для підтримання інтересу
і працездатності учнів важливо своєчасно змінювати види їхньої діяльності і
урізноманітнювати завдання. Так, виділення за певною властивістю окремих
предметів або їх груп треба пов’язувати з термінами «будь-який», «кожний»,
«один», «всі». Дітей треба вчити одночасно називати й показувати кожний
предмет, будь-який предмет, усі предмети. Відповідні вміння формуються на
основі багаторазового виконання дій: показування, називання і розфарбовування
предметів. У цей період учитель повинен встановити запас математичних знань і
умінь дітей, які поступили в перший клас, і підготувати їх до роботи над першою
темою програми — нумерацією чисел у межах 10. На цьому етапі важливо
встановити:
Немає коментарів:
Дописати коментар